Saturday 14 July 2012

why n why *thinking


selamat sejahtera n assalamualaikum :)

para juwi juwita sekelian alem

why n why *thinking

aku sedar dalam kehidupan ni memang xsmua kita akn dpt

tp mcmmane pulak kalau ssuatu mmg kita nak dr dlu

kita kene lupakan bai bai melayang kat udara ?

bukan nak mengeluh, just thinking 

dulu aku pernah mengimpikan macam2

more than words impian aku dari kecik

nak mcm ni nak mcm tu

tapi kdg2 aku rase sedih mengenangkan 

yes, akan datang kita tak tahu khidupan rzeki semua

cume i wish n berdoa trcapaila impian tu semua

kalau x, redha jela

kalau semua ini xberpihak kpd aku akan dtg

akanku aknggap semua ini bukan takdir dr Maha Esa

begitu capek memikirkan bende2 ni semua

segala apa keinginan atau cita2 kalau perlu aku akan lepaskan

sob sob

sedey pulak time2 lapar ni hmm

redha jela lps ni. penat penat

hope aku diberi kesempatan utk terus kuat aminnn

sudahi perih ini lelah ini

kerana aku ini insan yang lemah

kerana lalai dan leka dengan keindahan duniaMu

kerana kurang kesabaranku dalam setiap cabaranMu

kerana pendek akalku dalam semua ujianMu

bab khidupan rzeki jodoh aku serahkan semua

aku xmau fikir dah fullstop