Thursday 26 July 2012

mmpi di pagi jumaat


assalamualaikum ya ahli bobois n gegirls :)

entry utk pagi jumaat. haaaa nape ngn pg jumuah?

it's jumuah jumuah 

pagi tadi mmpi berlakon dalam satu cite

citenye takde tajuk tapi

guwe ingt pelakon2 nye

caye x yang guwe pegang pistol dlm mmpi tu? adeh 

rase nk rolling2 xcaye

antara pelakon2 nye

amy mastura

yana samsudin

nan ( aku ler tu )

awie (kil)

yang aku ingt name watak awie dlm tu ialah kil

dia ialah geng segala geng hehe

napela bukan shaheizy sam 

p/s : kelas jahh nk brlakong ngn shaheizy :D

then dlm mmpi tuuu..

kami bertiga trmasuk yana n amy mastura

ade markas iaitu kat umah weq (nenek sbelah ayh)

nak tergelak jgk sbb xpasal2 lokasi markas kt kmpung ayh

ptg tu (dlm mmpi) awie tugaskn kami menembak

geng2 mamat mne ntah kt ade warung ni

tp yg pelik tembak2 tak mati pun

awie suh tembak org sbb dia nk tgk ade x feedback

feedback si kena tembak tu tembak balik kt kite

n awie nk tgk kesan tembak kt tgn aku, amy n yana

xtau ape tujuan dia nk tgk kesan tembak hehe

then,naik kete..awie drive

aku duduk blkg ngn yana

then tibe2 yana call sape ntah cakap nk g shopping

ngn aku ( untungnya dlm mmpi tu ) amy pn nk ikut

kebetulan da maghrib aku pn bgtau yana n amy ..

baik kite sggah masjid mane2 utk solat

dorg pn tibe2 ckp 'yela,jumla g msjid'

sggah masjid, scene lak brtukar

xde dah yana n amy mastura

yg ade skumpulan budak kecik chomel2

n tibe2 aku brubah pkai jubah n tdung labuh

aishh memang pelik time ni

n yang lg pelik ngn jubah n tudung labuh 

aku nyandau kt dinding trlentok2 

n ade pnceramah llaki ni, xingt rupe dia

dia bg ceramah.. dia bg contoh ape ntah tp tnjuk aku

aku lak bukan nk bgun .. lg pi smbung tido

haha

pastu bdk2 kecik chomel tu pggil kak nan kak nan

terusla aku terbangun

the end

adeh macam2 mmpi den ni :)

okla, selamat brpuasa day 7 semua :)