Sunday 1 July 2012

this is we called them experience





assalamualaikum and hai :)

xtau nape pagi2 ni nk wt entry ni

i hope 2nd week of practical would be ok

mlm td rse sebak utk bbrape mnit

and tabahkn diri utk tidak berderai-derai 

akhirnye tetido jgk dgn air mata

sblm tido smlm ade recap and rewind balik 

for all these years, apa yang dah berlaku

suka duka pahit kayu manis asam keping khidupan

kadang-kadang khidupan xsehalus garam

xsemanis kurma xsemanis bawal sweet n sour

xcomel cotton candy

tapi bende2 sume ni la mngajar kita erti khidupan

barangkali aku kena bgtau kat diri smua dugaan ni

adalah ujian Allah dan bukan utk dijadikan bahan keluhan

Ya Allah, aku mohon tabahkanlah hatiku ini setiap hari

sebab aku tak tahu bila aku bakal menangis lagi

untuk segala yang mendatang n ujian hidup

semoga aku sentiasa tabah dan kuat

i hope i can always put my smile everyday

i want to be such a strong girl.

Aminnn