Wednesday 16 May 2012

maafkanlah,sy bkn siapa2

Maafkanlah,

Saya malu 
Saya kesal
Saya jahat atas muka bumi
Saya tak mampu jadi yang terbaik
Saya tak mampu bendung apa yang terbuku
Saya masih mencari kekuatan


Maafkanlah,

Hati masih berdarah
Hati masih mencari sinar
Hati masih mencari jawapan
Hati tak bisa 

Biar semua yg terjadi menjadi pengajaran
Biar semua yang tinggalkan kita utk peristiwa semalam
Menjadi satu pengajaran untuk diri pada hari ini

Maafkanlah,

Bukan mudah dan tidak semudah itu
Setiap manusia punya beda, hati yang berbeda
Mungkin ada yang mudah menerima, mudah sembuh lukanya

Maafkanlah,

Diri ini sedang mencari kekuatan
Dan bukan mudah untuk membendung kesedihan
Di sebalik air muka yang terpinga-pinga
Di sebalik air muka yang mungkin gembira
Ada terselit kehampaan kekesalan

Ampunkan aku Tuhan
Saya bukan siapa2
Saya maafkan dia 
Jangan dekati saya, ada yang lebih baik untukmu
Walaupun banyak perkara yang mengingatkan kembali
Segala-galanya.
Segala perih yang ditanggung ku percaya 
Akan lenyap tiba suatu saatnya nanti
Mungkin bukan esok lusa 
Ku percaya harinya pasti

Saya tak minta untuk dikasihani
Sekadar luahan tak mampu terucap
Maafkanlah diri ini.
Akanku cari setiap senyuman yang telah gugur
Biarpun rebah, kubangun sendiri


p/s : Take a breath, I pull myself together.
Save you by simple plan
Lagu yang dipsg time minggu pro kasih =.=