Sunday 27 January 2013

tekad dan azam

assalamualaikum diary :)

first of all sory sgt2 remove comment box 

sbb tjuan cik nan wt blog ni utk diary

so no need to comment2 

second tntg satu comment yg cik nan sndiri xdpt bace

it's ok sbb da dremove sndiri oleh yg type comment

it's ok

ape yg cik nan nk luahkn is

cik nan sedau bnyak nau my mistakes in my past

n azam stelah apa yg trjadi dlm hdup ni

i've learnt to change step by step

cik nan dah serik with all of these love stuff

i mean the old one love

azam tu insyaAllah nk kekalkan

kecuali if my destiny goes to a guy that will married to me

my love will goes to him

cik nan really realize her mistakes

n i always pray i can improve my mistakes

from time to time

i believe dgn Yang Di atas sana

selagi kita azam utk improve n xakan buat lagi

InsyaAllah taubat ditrima 

Utk akan dtg pn i wish i will not be hurt

 sebab dugaan mmg akn banyak

If i doing my mistake, pls tegur :)

sebab mnusia mmg xlari dr wt ksilapan 

hope azam tu sntiasa ada utk berubah

my target now is balas jasa mak ayah

InsyaAllah i will do my best wlaupun

sedar yg nk dpt dekan ssh dsbbkn klu naik sikit pn

pointer.. yg akn ubh jz digit yg blakang2

n i wish i will be a happy girl as I can :)

p/s: esok kne send CV kt klas rep utk prac..chaiyokk

hope i will be strong dsbbkn prac sorg2 for 3 bln