Saturday 8 December 2012

1.47am

assalamualaikum diary :)

tgk cite istanbul aku datang guna laptop rumet

guess what ? menangis sedih mcm cite hindustan heee

part yg sedih time lisa kene baling icekim kat rmbut 

n beto yg basuhkn rmbut lisa sbb tau lisa tgh heartbroken time tu

& ntah nape cik nan pn turut mnangis

& mybe sbb sedih kot klu ada kat tmpat lisa time tu

second part yg sedih, part beto n lisa duduk tepi pntai mlm 

sblum balik mlysia

sincerely beto mmg concern ngn lisa sbb xnk lisa blik msia

dlm keadaan pgalamn pahit kat istanbul

tapi mmg prmpuan or wanita mmg ssh sikit nak fhm klu

lelaki xluahkn isi hati

nnti tgk2 ksian lisa sbb xtau pn azad tu ade gelpreng

part yg mata ni ngis time lisa bgtau azad yg

" saya xmarah tapi saya sedih"

part yg berbunga2 lak time beto nk mntk skali je pluang

aiyakk, malas lak nk bace skrip tp last2 beto ngn lisa

ape2pun ending dia happy ending wlaupn bkn dgn azad

memang bila hati da sebati susah nk dileraikan

tapi yang sakit kenalah buang

AGREED 100%

 -beto-

Semoga segala takdir dan rzeki buatku adalah yang terbaik 

Semoga aku tidak lupa brsyukur pabila dikhabarkn brita gmbira

dan semoga aku tidak lupa mengadu kepadaMu di saat aku susah n sng

Aminnn

I'm no sempurna :')