Thursday 4 October 2012

pagi jumaat

assalamualaikum :)

pagi jumaat

aku tersenyum pabila azan berkumandang

tanda haruslah bangun utk solat subuh

iron2 baju smntara mnunggu yg lain bangun

*iron2 = seolah2 banyak baju utk di iron hehe

menghitung detik genting

tanda exam sudah ke mari

tapi hati ini berdebar

kerana kemunculan exm meragut voluntary movement hatiku

tatkala menjejakkan kaki ke kelas2

aku berfikir sejenak

" apa perasaan aku terhadap semua sbjek2 yang aku ambil?"

ingat lagi jmpe pnasihat akademik

dia tnya " cmne blaja sbjek tettttt?leh folo? ok kan? "

aku menunjukkan gigi & mnjawab

" neutral " 

kalau jadi penasihat akademik aka lecturer

mungkin perasaan beliau akan sedih 

tapi mmg betul apa yang aku jawab

neutral means bukan xsuka n bukan suka

sooo, calculation di sini

suka subjek = xsuka subjek equals to?

:D

since da masuk third year, i must tell my heart

dun regret course apa yang aku da amek skrg

takut nnti hilang keberkatan belajar

ya, mungkin stress utk tahun ini memandangkan 

tahun 3 ni tahun utk matang mmbuat monitoring

walaupun xde pengalaman lagi

tgk senior2 pn alhamdulillah dpt rzeki kerja

berdoa jgk agar smua klasmet n hausmet dpt kerja lps grad nnti

siapalah kita utk bercakap tntang masa depan

tapi at least boleh berdoa yg terbaik, bukan?

dah2, siap2 g klas. spread the smile :)

esok attend factory visit. can't wait !