Tuesday 14 August 2012

friendship, don't you?

assalamualaikum :)

best jgk kalau wat entry randomly kait2 sket wif experience

mksudnya apa yang ada dlm thoughts just share

not to blame ataupun ape2 just sukasuki brkongsi 

friendship atau persahabatan

truely what i want to say aku sndiri pun xhebat

dalam istilah prsahabatan sbb biasela dlu2 klu kt skola

xdpt itu ini nak merajuk sob sob 

ataupun ttp muke tido xnk bangun2 haha

okla for the first muqadimah tajuk ni kann

berapa rmai kawan yg anda ada, aku ada ?

kadang2 kita rasa smua org kita nak kawan padahal ade yg xsesuai

ada plak yg memilih. nak yg good2 je yg xcantik xmo pulak

sedih = ="

ade plak yg suka bekawan ngn smua org xkira baik or buruk

yg pnting mnusia dlm dunia ni lain2 so sikap pn lain2

rambut mmg sama hitam hati lain2 warne merahnya

random thoughts of mine

deep in my heart yg kecil ni 

i set fire to the rainn can or not? of course not

aku bukan heri putar. tibe2 kt api ade hujan =.=

xtaula macammana nak recover dlm persahabatan sebab

dulu pernah jugak time kecik2 bagi surat kat kawan

" kita kawan balik " mase tu rasa mcm haha

xingt sbb ape tapi tula kann..budak2 bg surat kt kawan

perkara biasa :)

& i do spoil things before and i hope they will forgive n forget

cume one thing dlm brsahabat, aku risau klu aku trlampau 

share itu ini org sekeliling akn assume

" oh, si patrick bunchet n spongebob comel brkawan baik"

sebab salu gi makan xingat dunia. ehh? haha

ataupun  " si enau dan belukar selalu je like status each other"

ada apa2 antara mereka kah? etc

don't judge a make up by its brand. krna dirimuh bgitu bharge 

asek judge a book je. boring

apa yang aku amik sebagai pengajaran sekarang ialah

aku malas dah nak add org yg aku xkenal utk difriend

or mungkin utk di lovey dovey semua. enough enough

skrg ni cume fren2 utk jual2 barang haha. ada ke patut ish3

kenapa la bru skrg nk pandang shop2 boutique2 semua aduhai

lomah jiwo den mato pn rambang jugak tgk pakaian2

(xde kaitan ngn entry)

apa yang ada skrg xkisah gegirl or boboi yg ade kt fb skrg

is somehow bdk skola rndah, menengah, mtrix

or mgkin jgk kwn alam maya yg aku rapat dari zaman mtrix


ape yang hurt nye ?

time is great teacher. everybody mybe pernah lalui

pernah di remove atau di block oleh kawan ? how u feel?

it's okay to cry :)

you are strong enough, let the tears wipe by the oceans

sincerely dear friends, the way removing friends is not a macho one

i don't have any idea why some friendship ended up like this way

 because of we are born this way? No.

because we are annoying? The remover have the answer.

Mungkin saya xsebaik mana, so silalah delete : D

hey hey sedih. tau dakk? 

so bile kawan2 kat luar sane jika ada pengalaman begini

la tahzan innallaha maa'na. Allah tahu segala jawapan

Bak kata lainnya, positive jela. Adela sebabnya tu kan.

Apa yang anda yg ada pengalaman begini silalah nyanyi

somebodyyy i used to know somebody~

well lagu gotye (got-te-yay) ni aku xske tp lirik dia fuh

zam zam ala ketum~


yg gmbar bunge kat atas ni utk ape eh?

bace ape yg ditulis tuuu gegurl n boboi sekalian :)

everything in love biasenye mlalui frenship

but love in frienship never. kenapa lak tu? (persoalan yg tmbul)

ntah lahai, aku pun xtau meaning nye

mungkinla maksudnya yg dtg mule2 dlm buah fikiran ialah

tibe2 love btukar friendship. gitu kottt

ka ching ! betukar jadi kawan pulop dah, cmne tu?

seriously not eveghibody like this. 

sebaik2 manusia ialah yg xmemutuskn silaturrahim

maknenye still contact buat macam xde yg berlaku 

and hello bye gudnite. sorry, aku bukan cenggitu

sbb my type aku ni jenis penanges penyedih 

so cara aku xputuskan silaturrahim aku berdoa yg trbaik :)

past is past, maybe i'm stupid before in friendship or so whatever

aku pernah berada dlm situasi di mana

aku rasa aku dikutip2 balik dalam tong southern waste

n then buat polistrene, org guna wt alas mkn rojak 

pastu buang balik. SANGAT SEDIH ye anak2

tapi apa aku buat, just put your smile n say 

smoga hari2 esok lebih baik dari semalam *sob sob

moral of the story : maafkn orang sekeliling anda hari2

sebesar mana ksalahn dorg try maafkn. i'm trying this too

insyaAllah everything gonna be fine :)